2009. január 14., szerda | By: Sütis néne

Mit olvastam 2008-ban?...


Limarától és Fruzskától is megkaptam a kérdést, miszerint : Mit olvastam 2008-ban?

Igazából e kérdés miatt számoltam csak össze, hogy mennyi könyvet olvastam és jól meg is lepődtem! És itt nem gasztro könyvekről beszélek... :-O
Mert sokat olvastam, bár ha rajtam állna, ennek többszöröse lenne...;-D

Tehát, mit is ...:

összesen kb. 10-12 db könyvet + a nyeremény szakácskönyvek
ezekből 5 példa, csak úgy szemezgetve:

-Dan Brown: Angyalok és démonok
-Margit Sandemo új sorozata : Varázsjelek
-Vavyan Fable könyvei (talán 3 ami 2008-ban jelent meg, nem tudom... de a novelláját nem olvastam, mert ismét vallok, nem szeretem a novellákat!
-Audrey Niffenegger: Az időutazó felesége
-Andrew Greeley:A Smaragd-sziget aranya

Aztán ezek mellett, vagyis után már jó pár könyvet ki is néztem magamnak, és ha lesz rá "keret" /talán csak tavasszal:-(/, de akkor be fogom szerezni őket. Pár példa mire "fáj a fogam", habár ez nem volt kérdés, de azért leírom(legalább nem felejtem el !;-D)
tehát pl.

-Ken Folett: Az idők végezetéig
-Joanne Harris: Rúnajelek
-Syrie James: Jane Austen naplója
-James Redfield: A mennyei prófécia
-aztán pár gasztro vonatkozás: Nigella süteményeskönyve (Hogyan váljunk házi istenőkké)
-ill. Stahl(amúgy kövezzenek meg, de nem bírom Stahl stílusát és ahogy mondja a mondókáját...azok a kifejezések.... valami szörnyű...:- S)könyvtárából a: Ház a Tatin utcán, Ezer nap Velencében
stb....stb.....:-)))

és ha már vallok: igazából ÉN NEM RAJONGOK A SZAKÁCSKÖNYVEKÉRT!!!!!!!SZÖRNYŰ, MI?! miközben gasztroblogot írok, vagy valami olyasmifélét....:-O de akkor se....
természetesen azért vannak szakácskönyveim , de nagy része rám öröklődött, ill. egy részét úgy nyertem (aminek persze nagyon örülök!!!)-ezeket természetesen mind végig is nyálaztam -egyszer-....;-P
(mondjuk Nigella sütis könyvét azért megtartanám és tán használnám is, ha valaki utánam dobná az utcán...:-DDD)


Játékszabály:

1. Írd le annak az öt könyvnek a címét, amit 2008-ban olvastál!

2. Nevezz meg öt embert, és értesítsd őket! (majd később pótolom, mert már késő van...)

3. Linkelj vissza erre az oldalra


/megj. : kép innen származik/