2009. december 12., szombat | By: Sütis néne

Teázom...



Azt hiszem, még nem említettem, hogy télen szeretek teázni.
Én a teát mindenféle ízesítés nélkül iszom, így sokkal jobban kiérződik az aromája, nem változtatja meg a cukor és citromlé, és egészségesebb is. ( ez a szokásom a gyógynövény teáktól ered, mivel azokat sem ízesítem.)

Nos, megmutatom pár kedvenc teámat.
A felső képen lévőt nemrég vettem, mivel 2 fajtáját már ismerem ( a 2 télieset), és gondoltam kipróbálom a többit is. Az irish cream, nem ízlett. :-( olyan tejszínes karamellás íze van, ami fura teában. Az epres, narancsos közepes, a 2 téli továbbra is kedvenc, mivel erős aromájuk van ( és szeretem a fahéjat ugye). A fekete tea szintén finom.

A lipton tea, nem tudom miért piramis alakúvá vált. pedig már 1 - 2 éve veszem, sima filteres volt eddig, és szerintem praktikusabb is, mert a fonál beleragad a mostani piramisformába, ha leszedem , meg kiszakítja.... na mindegy, de a lényeg, hogy nagyon finom, egyedi íze van.

Aztán a legjobb epres tea szerintem a Rossmann-os márkájú, epres tejszínes. Itam már többfélét, de ez verhetetlen.

Ezek mellett van még 1-2 finom, csak most hirtelen ennyi jutott eszembe...

Szívesen fogadok még finom tea tippeket tőletek is! :-)

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem a Teekanne earl grey a kedvencem, de imádom még a Milford almás fahéjasát.

Werka írta...

van egy tea, mostanában lehet kapni a Lidl-ben, almás ízesítésű, Lord Nelson márkájú, kifejezetten finom és télies ízesítésű :)

Sütis néne írta...

Köszönöm! majd meglesem. :-)

Kacocska írta...

Remélem ízleni fog, én nem tudok lekattanni róla. Emailben meg tudnád írni a mézeskalács receptedet? Nekem nem sikerül ilyen jóra, nézegettem a blogod és valami csodásak :)

Sütis néne írta...

Kedves Kacocska!

Köszönöm a dícséretet, de még bőven lenne mit fejlődnöm! :-)
Valamelyik nap majd felkutatom a receptet, őszintén szólva remélem felírtam valahová, mert ha agyoncsapnak se tudnám megmondani, melyik recept alapján készítettem. :-D de majd feltúrom a papírjaimat, nemsokára úgyis aktuális lesz megint. :-)

Sütis néne írta...

Kacocska! Ha kapok egy email címet, akkor küldöm a levelet e recepttel. mert egyszer már elküldtem, de rossz címre ment,és most nem tudom hová küldjem!