2010. április 10., szombat | By: Sütis néne

Kérdések és díj



Kezdők konyhájától jött felém ez a kérdés özön és a díj is. köszönöm neki! :-)

A szabályok:
1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2) a logót kirakom a blogomba.
3) a szabályzatot kirakom a blogomba.
4) megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5) kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
6) megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.
7) betartom a szabályokat

Becenév: nem igazán jellemző ( ami meg van. nem mondom meg)

Lakhely: jelenleg itt, ahol vagyok :-)))

Magasság: 170 cm

Névnap: májusban

Foglalkozása: embereknek próbálok segíteni

Testvérek: 1 hugim van

Anyanyelv: magyar

Beszélt nyelvek: német-legalábbis papírom van róla

Gyűjtemény: könyvek, és ha több pénzem lenne, még több lenne belőle! :-)

Cipőméret: egyéb méret esetleg? fenék, csípő, comb?!

Iskola: végeztem párat, de néha úgy érzem nem így és ezeket a dolgokat kellene tanulnunk

Kedvenc tantárgyak: nem emlékszem, rééég volt már

Hobbi: sütni :-D és imádok olvasni, meg a kertben is elpepecselek , és néha goblent is böködök

Zsebpénz: kellene hogy legyen?

Kívánság: sok van , de legtöbbje veszett ügy

Álom: apróságok...., vagy nem is?....

Szerencseszám: na ilyenem sincs

Szeretne találkozni: akiket szerettem, de már nincsenek közöttünk

Háziállatok: volt több kutyus, cica , tengerimalac, hörcsög, hullámos papagáj, jelenleg egy törpehörcsöge van a lányomnak!, akit én etetek.. ;-P

Továbbítom:

Yasminnak, Kiskuktának

2 megjegyzés:

Süti Bazár írta...

Köszönöm szépen, aranyos Tőled! :)

Kiskukta írta...

Nagyon szépen köszönöm!