2010. szeptember 19., vasárnap | By: Sütis néne

A kitartás tortája...........






Igazából csokitorta ez is, csak a körülmények miatt lett a fenti cím.....
Ez az első rendelésre készített tortám, és mit mondjak megszenvedtem érte.
Ehhez tudni kell, hogy általában nem rontom el a süteményeket, már ezer éve sütök piskótát, és krémeket hozzá.

Nos, ez volt a kivétel. Kezdődött, hogy egy nagyobb adag piskótát kellett készítenem. Eddig oké, össze is állítottam, de csak nem akart megsülni. Mikor már 1 órája sült, kezdtem kissé ideges lenni( máskor 25-30 perc alatt kész). No mindegy,azért elkészült, finom is lett ( a lekapart, kissé megpirult részeket kóstolgattam).

Másnap készül a krém. Sima csokikrém, persze nem pudingos, hanem étcsokival, liszttel , tojással, ahogy kell. Igen ám, de nem akart sűrűsödni!!!!!!!! Tettem már mélyhűtőbe, hűtőbe, 2-szer sűrítettem újra, és még mindig túl híg volt!!!!!! Gondoltam, ezért megpróbálom, ezért 1 éjjel után másnap rákentem a tortára.......nem kellett volna........először is szépen kicsordogált a krém, aztán szétcsúszott maga a torta is. Na ekkor már igen mérges volt, mert így még sosem jártam!!!!!!!!!!!!De még tűrtem, és csak dolgoztam, elvégre szoríttott az idő is, és megígértem hogy elkészítem.

Tehát második próba: ismét piskóta sütés (mivel az elsőt szétszedtem, és megembereltem magam, nem dobtam ki, hanem feldaraboltam és leöntöttem a hígabb csokikrémmel-amúgy finom lett-tehát megvan az itthoni édesség is...), na ez más sikerült. Ezután ismét csokikrém készítés, szerencsére ez is sikerült... Közben még készült a fondant. Tegnap éjjel éjfél után lett kész a borítás. Ma reggel díszítettem, mert délután viszik el.

Szóval ezért ez a kitartás tortája, mert csakazértsem adtam fel, és végül csak elkészült!!!!!!!!!! :-)))))))))))

10 megjegyzés:

Ottis írta...

CSODASZÉP!

GreenTea írta...

Csodálatos, gyönyörű torta!
Nagyon ügyes!

Brigitta írta...

Nagyon szép lett,igazi HŐS vagy!:))

Edó írta...

Megérte!GYönyörűűűű!Igaza van Briginek:)

Moha írta...

Jaj te szegény, megküzdöttél érte, de nagyon szép lett!

Ami írta...

Gyönyörű!

Sütis néne írta...

Köszönöm! :-D

libelle írta...

ÒOOOOOOO de nagyon-nagyon szép
Libelle

Garffyka írta...

Megérte a küzdelmet :) Nagyon szép lett, szinte kár (volt) megvágni :)

Sütis néne írta...

Köszönöm! :-)