2010. november 19., péntek | By: Sütis néne

Dobos torta




Dobos tortát kértek tőlem. Ez lett belőle. Most csináltam másodszorra, kissé már ügyesedek, mivel végre sikerült több részre vágnom a tetejét.

Maci receptje alapján készítettem, a krémet dupláztam.

Ide kattintva találjátok azt a receptet, ahogy múltkor csináltam.

Szerintem nem kell félni a tetejétől sem, nem vészes, a lényeg hogy gyorsan kell a karamellt ráönteni, elsimítani, és a kést folyton végighúzni a vajon, mielőtt vágjuk. Nem kell elsőre teljesen átvágni a tésztát, az ráér akkor is, ha már minden szelet be van vágva.

4 megjegyzés:

Anyatigris írta...

Ez valami gyönyörű!
De úgy látom, itt még sok szép dolgot fogok találni, mármint az oldalon....:):):)
Örülök,hogy idetévedtem!:)

kike írta...

Bizony,ránézésre mondhatom hogy tényleg ügyesedsz:-))De hát ez már csak természetes:-)

Elif írta...

Csodásan néz ki!

Sütis néne írta...

Köszönöm! :-)