2012. október 14., vasárnap | By: Sütis néne

Apró örömök



Úgy gondoltam, nyitok egy új rovatot, "apró örömök" címmel.
Hogy miért? egyrészt jó lesz őket elolvasni, ha esetleg magam alatt lennék valamikor, ill. hogy ne felejtsünk el odafigyelni a kis örömteli dolgokra is, és őrizni őket, mint apró gyöngyszemeket. Nos, én ezentúl itt (is) megőrzöm őket. :-)
Úgy gondolom, fontos ezekre odafigyelni, hisz ez sok apró boldog pillanat teszi az életünket tartalmassá és segítségükkel könnyebb túlélni ezt a nem mindig könnyű életet-világot.
Ha kedvetek van, írjatok ide hozzászólást, ha valami jó történt veletek. Örüljünk együtt! :-)

Nos, ami nekem most hirtelen eszembe jut, az tegnap történt velem. Mégpedig végre kipróbálhattam a magam által készített szappanokat (A sima szappant és a sampon szappant is). Nagyon boldog lettem tőle, mert bevált, szépen habzanak, jó érzés utána bőrömnek. Tegnap mindenki ezeket használta, és úgy tűnik a férjemnek sincs ellenére (a lányzóm egyenesen kérte, hogy azzal zuhanyozhasson). Szóval nagy öröm, mert tudom, hogy nem csak magamnak, hanem a családomnak is jót teszek velük, mert egészségesebbek, mint a bolti készítmények, tudom mi van bennük és egyszerűen jók. :-)))) Tehát mindenképp megérte a bele fektetett munkát.:-)