2012. október 21., vasárnap | By: Sütis néne

Puszedlik



Mit is mondhatnék róluk...finomak.. :-) Minden évben készítek - általában karácsony környékén, idén ez most kissé hamarabb történt meg.
Recept: itt
Kis újítás, hogy a felénél a mázhoz egy kevés szitált kakaóport is tettem, így lettek csokis bevonatúak is.

Más:
Hamarosan jövök a szülinapi játékom nyertesének nevével is. Amiket küldtetek recepteket, azok is fel fognak majd kerülni, mihelyst lesz rá időm....sajnos nem tudom mikor, mivel millió dolgom van..... először is
ki kell ásnom a fagyérzékeny növényeim, beültetni, szétültetni, tetűirtani, rózsák tövét is beföldelni stb... (mielőtt ideér a hideg). aztán már 2 hete tervezem a szappan gyártást is (mivel  a családban történő szétosztogatás miatt, kissé megfogyatkozott a készlet, amiből amúgy sem volt túl sok. :-D). ráadásul ma ablakokat pucoltam, szóval jó lenne a függönyöket is leszedni, mosni, vasalni (fúj, ezt nagyon útálom, de más nem csinálja meg helyettem :-P). ráadásul a hab a tortán, hogy a férjem bejelentette, holnap egész nap tapétázni fogunk...(hm...)....szóval majd jövök, de valószínű ebben a 2 napban nemigen fogok ráérni ideülni, sőt valószínű máshová se nagyon..: -(

3 megjegyzés:

Seffer Lilla írta...

Imádom a puszedlit, az idén még nem készítettem, de lassan ideje legyártanom az első adagokat...:) Várjuk az összefoglalót is nagyon, de én megértelek, nálunk is felfordulás van, festés, padló lerakés, szobaberendezés...:)

marisz57 írta...

Nagyon jól néznek ki a puszedlik!
még sohasem sütöttem, de ezeket látva ráóhajtottam.

Sütis néne írta...

Lilla! hamarosan hozom a beszámolót!És akkor csak kitartást tudok nektek is kívánni, és jó munkát!:-)

Marisz! Köszönöm, szerintem érdemes kipróbálni, nálunk nagyon bevált süti. :-)