2013. március 29., péntek | By: Sütis néne

Újabb torták







A tavaszi csokros Zala kocka torta, az One Direction Feketeerdő volt belülről. A tavaszi csokros rám volt bízva, csak annyit kértek, hogy tavaszi virágok legyenek rajta. Élveztem készíteni. :-)
A másiknál képről dolgoztam, itt csak kisebb szabadságom volt alkotás terén. Ez egyébként egy együttes neve (én sem tudtam, szóval ha valaki nem hallott volna róla, nincs vele egyedül...) Ezért annyira nem voltam odáig, de hát ilyet kértek... az oldalán Happy Birthday felirat és szívecskék, a tetején az együttes neve. 
A neten keresztül rendeltem hozzá betűkiszúrót, már egy ideje szerettem volna, és ez tetszett. a másik hagyományos kiszúró nem az én világom, az kisebb és tömörebb. minden esetre jó tudni, hogy nem kis idő a betűk kiszúrása és felragasztása, főleg ha kisebb darab a fondant és folyton újra kell gyúrni. De azért szép a betűk formája, és ha lesz helyem egy adott tortán, akkor újra  fogom használni. :-)

2 megjegyzés:

marisz57 írta...

De szépek! Főleg a tavaszi csokros!
Talán elhozza már az igazi tavaszt!
Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok!

Sütis néne írta...

Köszönöm! Én is mondtam a megrendelőnek, hogy legalább a tortán tavasz van, ha máshol nem is. :-)
Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánok Neked is!