2008. március 13., csütörtök | By: Sütis néne

A'la Nature ...




















Jól van, jól van....tudom, "kicsit" sok lett a kép....
De nem tudtam választani, melyiket biggyesszem ide, ezért került be mind;-)

Ugyanis ma délelőtt ültettem!
Persze nem virágot, azokat már régebben, hanem zöldségnek valót....
Viszont annyira szépek ezek a kis csodák, hogy csak fotóztam-fotóztam-fotóztam, és ez lett belőle:-D

Kis érdekesség, ha jobban megnézitek a fehér virágomat( 3. fotó), épp benne munkálkodik egy méhecske, csak a "segge" lóg ki, meg a lábai:-))))

Ami ezután jött, már kevésbé volt kellemes, már az ültetés...hja, nem vagyok tősgyökeres paraszt, az egyértelmű... a mellettünk lévő kertben a 80 éves bácsikának 3-szor ekkora területe van, mint nekem, és ahányszor kinézek az ablakból, messziről látom, ahogy folyton kapálgat, vet, gyomlál, egyebek....mondjuk meg is lehet nézni a kertjét!

No igen az enyém meg sem közelíti, a sorok időnként valahogy nem sikerülnek egyenesre, aztán nyáron, mikor már unom a sok gyomlálást, inkább hagyom hadd nőjön-persze csak egy darabig, de akkor sem szép látvány- aztán valahogy a termésem sem olyan szép, mint a bácsikáé, plusz az ő zöldségei, mindig szép távolságra vannak egymástól...nem is tudom, darabonként veti el a sárgarépa, és egyéb magot? és még nagyító sem kell neki hozzá....én megfogni is alig tudom, olyan pici némelyik, hát még egyesével elvetni....na nem....

Szóval a lényeg a lényeg, azért elvetettem jópár zöldségnek valót, remélem kikelnek, -mert persze van hogy nem, de ebbe most nem mennék bele...
és igaz nem egyesével ültettem a magokat, csak úgy szórtam, mint mindig (pirul), de így is ráment majd 2 órám...(mert ugye sor kihúz, mag beleszór, nagy bödön vízért házba támolyog és vissza-ezt ismétli jóóóóóóó sokszor, majd nehéz kannával öntöz, betemet, kapál, és nem felejti el mit hova ültet-tehát sor megjelöl..)melynek eredményeképp alig tudok menni, leszakad a hátam, derekam, remegnek a karjaim....no igen, de legalább ez letudva, most megyek , és összeesek...;-P

jaj, még valami, ezt el kell mesélnem! nagyban ültetek, vetek, öntözök, betemetek...épp meg akarom jelölni hogy mit hova raktam el, mikor is!!!! látom ám 3 szép sor van betemetve, megöntözve, viszont! csak 2 féle zöldséges papírból szórtam ki a magokat!

erősen töröm a fejem, most mi van?! mikor is leesik a "tantusz", hogy igen nagy ügyesen az egyik sorba nem ültettem semmit, de szépen megöntöztem -a semmit- és be is temettem....várhattam volna, mi nől ki belőle:-D

ezután persze kapirgáltam a sorokat, melyikben van mag, melyikben nincs...remélem senki nem látott....na ehhez viszont nagyító kellett volna-már a magokat megtalálni a vizes földben....azért nagy nehezen meglett az üres sor, amit újra kihúztam, és bevetettem.

no igen, ilyet eddig még nem csináltam...hogy ügyesen semmit ültettem volna;-)....
és persze remélem hogy az volt az üres sor, amit újra veteményeztem:-)))))
majd nyáron kiderül!!!!;-P