2008. március 9., vasárnap | By: Sütis néne

"Levelezzünk..."




Igen, rám is átragadt a nemrég végigsöprő leveles tészta hullám...;-D


Be kell valljam , eddig nem volt még találkám ezzel a tésztával, de fogalmam sincs miért...legszívesebben házilag gyártanám ezt is:-)))), de majd egyszer, valamikor, talán ;-P

Nos sok újat én sem mondhatok a készítéséről....fagyasztóból kivesz, felenged, kinyújt, és innen a fantázia szab csak határt!!!!

Én most édeset és sósat is készítettem, a kis pufikba aszalt sárgabarackot főztem meg, édesítettem, majd turmixoltam-szóval ez leledzik benne.

A kifliben tejföl, apróra vágott snidling, reszelt trappista és füstölt sajt van.

Ha kész vagyunk az elkészítéssel, lekenjük tojássárgával (ezt a kislányom csinálta, nagyon precízen, így majd fél óráig kenegette, én meg már "tűkön ülve " vártam a végét...:-)))

Eztán már csak sütjük és kész is! nagyon finom lett, sitty-sutty el is fogyott!