2008. március 8., szombat | By: Sütis néne

:-)))





Szeretnék köszönetet mondani Mindenkinek, aki szavazott a receptemre, ill. természetesen a desszert.eu minden megalkotójának, akik lehetővé tették ezt a receptversenyt, ahol is sikerült 1. helyezést elérnem!:-))))

A szóban forgó recept amivel sikerült "dobogóra " kerülnöm : A házi francia krémesem

Ennek eredményeképp sikerül majd pár olyan szakácskönyvvel (Egy falat Olaszország, Egy falat Franciaország, Egy falat Thaiföld, Egy falat Marokkó) gazdagodnom , melyeket biztosan nagy örömmel fogok lapozgatni!;-D
(mert megvallom szakácskönyvekre egyenlőre kevésbé tudok áldozni :-( , így a helyezés mellett, ez külön öröm számomra :-)

Szóval köszönöm! :-D

8 megjegyzés:

Dulmina írta...

Gratulálok! A szülinapi vendégségbe meg is sütöm :)

Sütis néne írta...

Köszönöm! :-)
és remélem ízlik majd!

Cukroskata írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Cukroskata írta...

Gratulálok, remekül néz ki ez a franciakrémes, biztos finom is :-)

Fűszeres Eszter írta...

Gratulálok! Én szavaztam rád, úgyhogy el is vártam, hogy megnyerd. Várjuk az új könyvekből főzött recepteketz.

Sütis néne írta...

Köszönöm Nektek is!
kíváncsi is vagyok, milyen receptek lesznek bennük!
remélem használhatók!;-)

Névtelen írta...

Gratulálok én is! Húsvétra tervezem elkészíteni. :)

Sütis néne írta...

Köszi! :-)