2008. április 29., kedd | By: Sütis néne

Maci briósa :-)








Már egy ideje gondolkodtam, hogy készítek brióst.
Nagyon sokféle kelt tésztát sütöttem eddig, de ez valahogy kimaradt az életemből.
Hát, most pótoltam. :-)

Méghozzá Maci briósával! ;-)

Tényleg nagyon finom lett, főként narancslekvárral, ahogy Maci is említette...

A recepttől semmiben sem tértem el (minő szokatlan dolog... :-D), csupán az elkészítés lett más: annyiban, hogy én kelesztés után egyből formáztam (hosszú csíkokra vágva, kissé legömbölyítve, majd feltekerve), formázás után pedig még egyszer kelesztettem, majd lekentem tojás sárgájával, és megszórtam cukorral, ezután ment a sütőbe.

Tényleg ízlik, köszi Maci! :-)

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Ezt el se hiszem! Te még gyorsabb vagy mint én! Gyönyörüek lettek! Nem volt gondod a tészta ragacsosságával? Na mindenesetre csudaszép csigákat tekertél belöle, aztamindenit! És örülök, hogy ízlik ;o) A fehérjékböl mi készül?

Unknown írta...

öh, hát ez aztán a gyorsaság - délben a recept Macinál és estére már meg is sült ;) Maradt még mára reggelire egyáltalán? ;)

Sütis néne írta...

Maci! köszönöm!:-)a tészta nem volt vészesen ragacsos, én picit liszteztem csak, formázás előtt.
a fehérjéket meg még megálmodom mi legyen belőlük ;-)

beatbull!köszi! :-) igen maradt még, pontosan 2 db!(minusz egy, amit most ettem meg) :-D

Névtelen írta...

Hány darab lett belőle?
Sziszi

Sütis néne írta...

nekem 20 db sikeredett(és gyorsan el is fogyott) :-D! Bár Maci ha jól emlékszem 24-et készített belőle!;-)