2008. május 4., vasárnap | By: Sütis néne

Úton...


Tegnap úton voltunk...nem tudtam ellenállni a tájnak, az autóból fotóztam :-)
Utólag mindig bosszankodom, hogy több képet is készíthettem volna, de már késő bánat.
Ennyi van, ezt kell beosztani ;-)



Úton-útfélen.....


Balatonnál ...

Max -nál :-))) köszönjük a fagyit -és a bemutatót a háttér munkáról-!;-) a fagyi tényleg finom, legközelebb új ízeket is megkóstolok!
( bár én mondjuk pihenés és élvezetes fagyizás helyett, az időm nagy részében, lányom ruhájából próbáltam a csokifagyit lemosogatni....hát félig sikerült is ;-P ) (nem baj, mindig tanul az ember, legközelebb nem tölcsérből eszik, az tuti ;-D )



Célállomás, barátoknál...hová kissé (nagyon) megkésve érkeztünk (mivel ugye közbejött Max fagyija :-D )


2 megjegyzés:

szazala írta...

Elképesztően sok repceföld van a határban!!Látom Téged is megfogott a látvány!Irigyellek a fagyiért,én az idén egyszer ettem,de feledhető élmény!(madaras hiper)

Max írta...

Köszönöm:-))