2008. augusztus 10., vasárnap | By: Sütis néne

Nahát!!!!!!!


Igencsak meglepődtem, mikor ma anyukám beállított egy újsággal, amelyben viszontláttam egyik receptemet. :-O

A meglepetés fő oka pedig, hogy én ezt a receptet ( a legfelső az) nem küldtem sem újságnak, sem a netre nem tettem fel .
Ráadásul a blogomban is csak egy fotó volt róla (recept nem), de nem az újságbeli.

Mégis az én nevemmel, sőt!!! lakhelyemmel jelent meg.....
Szóval teljesen érthetetlen számomra!:-O

(plusz még egy rejtély, hogy az újság húsvéti kiadás, én pedig mindig karácsonyra készítem ezt a tortát...)

Érdekes....

6 megjegyzés:

Milene írta...

Szia!
Tényleg érdekes. Nyomozol?

Renata Kalman írta...

Gratulálok!
Korrekt dolog, hogy névvel tették fel, sokszor fordul elő az ellenkezője....

"saját levében" írta...

Akkor is csapj a konyhaasztalra, engedély nélkül nem tehetnek ilyet!

Névtelen írta...

Még jó, hogy a neveddel szerepel, bár így is érthetetlen. A júliusi Prímakonyhában EMargit oldaláról szedték le a kenyér és különböző kovász recepteket, de sajnos utalás nélkül. Miután megreklamáltuk, elnézést kértek, és állítólag a következő számban helyesbítenek....:(( Üdv, Limara

Névtelen írta...

Nahát ez nem semmi! Még ha névvel is, akkor is érdekes. Nem lehet, hogy valamelyik vicces kedvű ismerősöd akart meglepni vele? Mindenesetre a desszert csodás :)

Sütis néne írta...

citromfű és "saját levében"! nem hiszem hogy ennyi idő után érdemes nyomoznom, hisz ez húsvétkor jelent meg, és amúgy sem hiszem hogy sok foganatja lenne....:-I

Limara! igen olvastam mi történt, sajnos ilyen a világ. és az a legszomorúbb, még ha utólag javítanak is,az csak sovány vigasz szegény Margitkának.

Renáta! no igen,ha innen nézzük ez is valami!;-)

bodza!kizárt dolog,hogy vicc lenne, a receptet egy ismerősöm sem kérte(sőt el sem tulajdonította ;-)! és azért köszi a dícséretet! legalább legközelebb nem kell majd bepötyögnöm , csak "bedobom" az újságkivágást!;-D