2009. március 30., hétfő | By: Sütis néne

Napraforgómagos csavart zsemle




Napraforgómagos csavart zsemle

- 270 ml víz

- 2 ek. tejföl

- 4 dkg margarin

- 550 g liszt

- 2 kk. só, 1 kk. cukor

- 2 dkg élesztő

- az eredeti recept szerint tökmag kell hozzá, de nem volt itthon így lett napraforgómag helyette

- sajt

Mindent bepakoltam a kenyérsütő gépbe, megdagasztotta, kelesztette.
Majd kinyújtottam, lekentem kevés olvasztott vajjal, feltekertem.
Feldaraboltam, alját bevizeztem és a magba mártottam.
Újra kelesztettem,tojással lekentem rá sajtot is reszeltem 8meg felcsavarás előtt a belsejébe is). és megsütöttem. 165 fok, 25 perc, légkeveréssel.
Finom lett!


megmutatom, a kislányom ilyeneket készített belőle! ;-)ő is nyújtott, csavart, vizezett, magozott, sajtozott, és persze meg is sütöttem neki! :-)




megjegyzés: a recept E.Margit oldaláról származik, Kilától