2009. április 30., csütörtök | By: Sütis néne

Hólabda



Erről a sütiről a lakodalmak jutnak eszembe, nem tudom miért, talán ott ettem ilyet, gyerekkoromban...
Még sosem sütöttem, ezt most pótoltam, mint látható...;-)
A régi emlékeimben ez a süti nem volt valami "csúcs", a tésztája száraz volt, és kevés volt benne a krém.
Nos, nálam ilyen probléma fel se merült, a tészta finom puha lett és a krém is épp megfelelő mennyiségű!;-)

Hólabda

Hozzávalók:

- szokásos piskótám

- krém: 15 dkg margarin, 15 dkg porcukor, 4 dl tej, 4 ek. liszt, 4 ek. cukor

- kókuszreszelék

- étcsoki kb. 10 dkg

A piskótát megsütjük. Ha kihűlt pogácsaszaggatóval kiszaggatjuk. A maradékot megehetjük, vagy rétegesen - krémmel - apróra darabolva, leöntve csokival is elfogyaszthatjuk.(jó kis mondat lett :-D )
A krémhez kikeverjük a margarint a porcukorral, félretesszük. A többi hozzávalót sűrűre főzzük, majd összekeverjük a margarinos krémmel.
A tésztákat ezután félbe vágjuk, bele egy ek. krémet teszünk ( ha már kissé kihűlt a krém), kívülről is bekenjük, és kókuszba forgatjuk.
Tetejét olvasztott csokival vonjuk be.
Finom , puha és krémes! ;-)

2 megjegyzés:

Kata írta...

Ezt nagyon -nagyon szerettem és én is mindig lakodalomban ettem ilyet! :o))

Névtelen írta...

Nagyon guszta, felkerült a virtuális listámra, tetszika recept!
Noémi