2009. május 11., hétfő | By: Sütis néne

Tepsis karfiol




Már elég régen írtam és lennének még elmaradásaim is, de azokat majd máskor...
Kevés időm van, kint is van munka, meg ugye a többi szokásos....
Szóval keveset vagyok gépnél, meg kedvem sincs mindig írogatni.

Most kivételesen nem süti recept következik (bár lenne az is, csak a fotók még nincsenek feltöltve).
Igazából nem is recept, mert nem kell hozzá nagy tudás, de most ezt készítettem , és kedvem szottyant beírni.;-)


Tepsis karfiol

Egy fej karfiolt (megmosás és rózsáira szétszedés után) megpároltam.
Egy nagy doboz tejfölbe belekevertem egy felvert tojást, a házi vegetámból egy fél ek.- nyit (ami sós, tehát nem kell utána sózni), reszelt sajtot (ízlés szerint) ( én az ujjamból is reszeltem egy keveset, ez elhagyható, mert fájdalmas :-D ), és szerecsendiót.
Ezt ráöntöttem a karfiolra, lefóliáztam és ment a sütőbe kb. 30 percre.
Ennyi. Én most csak így ettem, de lehet valami körettel is, kinek hogy tetszik.

(sajnos a kép nem lett a legjobb, a telefonommal készült...akinek nem tetszik ne nézzen rá ;-D )