2015. szeptember 18., péntek | By: Sütis néne

Újra itt?


Ó, szegény blogom, rendesen elhanyagoltam... Nagyon régen jártam errefelé, hirtelen azt se tudtam hogyan kell belépnem :-D
Nem is tudom mit mondhatnék, megvagyok, csakúgy mint eddig...
Annak ellenére hogy nem írogatok ide, szoktam nézegetni a receptes blogokat, naná! :-) (igaz sütni, főzni belőlük már kevésbé, habár a nekem tetsző recepteket mindig elmentem, csak idő is kéne hogy elkészítsem őket...)
Pedig sütök - főzök, csak semmi újat , vagy csak nagyon ritkán... hát ez van...

Egyébként is, ahogy látom egyre jobban terjed a ilyen-olyan mentes divat, mármint a receptes blogok terén. Mondjuk nekem mindegy, mindenki úgy konyházik, ahogy akar. Persze én is szívesebben főznék cukor helyett mondjuk nyírfacukorral, fehérliszt helyett egyéb lisztekkel, csakhogy valljuk be ezek jóval drágábbak...ha egyedül élnék, még okés is lenne, de egy családnak, hát....
sőt bizony néha becsúszik a pudingpor, és a növényi "tejszín" is. hát és akkor? nem dohányzom, ritkán kávézom, alkoholista sem vagyok, szóval ha emiatt dobom fel a pacskert, hogy nem kerülök minden bolti cuccot, hát legyen... :-D

nah kissé eltértem a tárgytól, ahogy szoktam. szóval az Újra itt? címre felelvén, azt hiszem időnként be-benézek majd és hozok receptet is, ha olyan kedvem lesz.. :-D ha meg nem, akkor csak írogatok ... az évek alatt annyit változtam már én is, hogy nem életcélom a látogatottság növelése, vagy hogy hányan olvasnak, nézik a receptjeimet. aki jön, jön, üdv néki, aki nem- hát nem fogok kardomba dőlni emiatt :-D egyébként is, én pl. szívesen olvasok  a gasztroblogokon is egyéb dolgokról, és nem csak receptekről.(na nem mintha itt nálam csak receptek lettek volna eddig is, hiszen más témájú dolgokról is szoktam szót ejteni...s jó szokásom eztán is megtartom :-)
hát ennyi az ennyi egyenlőre :-)

4 megjegyzés:

Éva írta...

Örülök hogy jelentkeztél! Véleményeddel egyetértek, mármint az ilyen-olyan táplálkozást illetően:-) Legyen szép hétvégétek !

Sütis néne írta...

Köszönöm! :-)

Kánya Andrea írta...

Szerintem is mindenki úgy konyházik ahogy akar. Ha ilyet-olyat akar, tegye. Ha divatból teszi, ha meggyőződésből.
Véleményem szerint nekünk nem kell megváltozni, és mást akarni, tenni, mint amik mi vagyunk.
Én pl. személy szerint az hús nélküli konyhát díjazom, és próbálok egészségesen élni és főzni... Nem gondolnám, hogy nagyon drágább az egészséges étkezés, csak ügyesen kell megtalálni a jó helyeket :) De én magam sem főzök nyírfacukorral, fehér lisztet is használok, de persze teljes kiőrlésűt is (én őrölöm, úgyhogy biztos, hogy az teljes őrlésű liszt lesz!) ... de én azt gondolom, hogy ettől függetlenül belefér egy-egy pudingpor (nálunk nagyon megy! és a növényi tejszín is - ez nem annyira)
Én sem dohányzom, kávét sem iszom, nem fogyasztok alkoholt, vigyázok az egészségemre, de az egészség nemcsak az evésről szól. Hanem a vízről, a napfényről, a jó levegőről, a nevetésről, a barátokról, a családról, a stresszmentes életről (ez a legnehezebb, az emberek többsége szerintem ezért beteg), a lelki nyugalomról, esetleg a hitről...

És az sem baj, ha az ember nem mindig főz minden napra újat a blogjára. Nálunk például minden héten vagy két hetente vannak rendszeresen visszatérő ételek.
De sütni nagyon jó, úgyhogy én nagyon várom a sütiket!

Sütis néne írta...

Kedves Andrea! Úgy hiszem, teljesen egyetértünk! :-)