2009. június 28., vasárnap | By: Sütis néne

Brownie Nigella szerint



Ez készült ma.
Nincs hozzáfűznivalóm, tömény csokimámor! ;-)

Brownie


Hozzávalók:

- 185 g vaj

- 185 g étcsokoládé

- 3 db tojás

- 1 tk. vaníliakivonat

- 250 g porcukor

- 115 g liszt

- só

- darabolt dió

A vajat és csokit mikróban felolvasztom.
A tojásokat kikeverem a cukorral, majd összeöntöm a kettőt.
Mehet bele a vaníliakivonat, liszt, só és darabolt dió.
Keverem, és sütőpapírral bélelt tepsiben megsütöm. (kb. 30x 20-as tepsi, de csak kb-re mondom, nem mértem le)
170 fok, 20 perc, ne süssük túl!
Akkor jó, mikor még picit ragacsosnak tűnik tűpróbánál. Nekem most sikerült eltalálnom, kellően krémes lett. :-)

1 megjegyzés:

Ildikó írta...

Én nem aprózom el a dolgot,40dg-val szoktam csinálni ezt a Nigella-féle browniet. A gyerekem annyira szereti,h. nálunk karácsonykor is ez volt beigli helyett. De ha éppen tortás ünnepünk vn akkor a halálos csokitortát szoktam csinálni ami gyakorlatilag ugyanez csak tortaformában.