2009. június 20., szombat | By: Sütis néne

Napraforgó kenyér nálam is....




Nálam is elkészült a naprafogó. ;-)
Férjem nézett is nagyokat mikor meglátta!!!:-)
Ízre is finom.
A receptet követtem, leszámítva hogy a cukor 1 evőkanálnyi lett, ami nem igazán érződik rajta még így sem. Legközelebb emelem az adagot, szerintem egy kis édes zönge nem fog neki ártani.;-)
Ó, igen és nem éjszakázott a hűtőben, hanem dagasztás után kb 25 percet hagytam kelni.
És még valami eltérés, 1 zacskó porélesztőt és 2 dkg frisset tettem bele.
Más különbség tényleg nincs. Azt hiszem. :-D
(és nekem is kellett még tejet tennem hozzá, kb plusz 1 dl-t, a receptben leírthoz képest)

Recept(és fázisfotók) itt találhatók: Maxnál

6 megjegyzés:

Max írta...

Szép lett, gratula!!
Idén látlak? Van egy tálca tartozásom:)

sedith írta...

Gyönyörű!!!:) Gratulálok!!!
Én nem a Max receptje szerint készítettem, hanem aszerint, ahogyan az ő ihletője csinálta. Ennél 1 óra kelesztés kell.

A torta is nagyon finom lehet, Isten éltesse a párodat, és vedd úgy, hoyg vállon is veregettelek már!:)

irikova írta...

Gratulálok, szuper! Pizzavágóval vagdaltad? Szebb, mint az eredeti!

Névtelen írta...

Szia kedves Sütis néne!A vállon veregetést megérdemled:-)GYÖNYÖRŰŰŰŰŰŰŰ!Biztos nagyon fincsi is!Gratula!Üdv:Moncs

Lívia írta...

Hogy van szívetek megenni ezt a szépséget??:)

Sütis néne írta...

Köszönöm mindenkinek! :-)

Max! a tálca mégcsak nem is rémlik...;-P de biztos járunk arrafelé, ha "újra nyár lesz" és nem esik folyton ;-P

irikova! késsel vágtam!