2009. december 19., szombat | By: Sütis néne

Hóból is megárt a sok...




Bevallom, kicsit kezdem már unni a havat.
Egyébként nincs vele gondom, ha én benn vagyok, az meg kinn, de hát ez nem mindig alakul így....
Mert jó, oké, hogy reggelente lecsúszkálok a buszmegállóhoz, este meg valahogy megmászom a dombot.
Dehogy akkor esik, mikor nem is mondta az időjárás jelentés! és hogy mi pont akkor megyünk fát venni!!!!!!!!

Nem részletezem, az uram enyhén szólva mérgelődött, mert ugye mikor elindultunk épp csak szállingózott, és nézzétek meg most....
(a képek a telefonommal készültek, ezért ugye nem tökéletesek)
Szó mi szó, 1 óránkba került, mire fel tudtunk járni az alsó mellékutcából a mi utcánkba.
És naná párom nem teszi be télen a hóláncot! minek is az ??!!! és persze az ablakhoz a jégkaparót sem!!! minek, mikor ott az én kezem ugyebár!
És ha valaki nem tudná elárulom, a hóláncot felrakni se 5 perc, ha valaki nem gyakorolja naponta, és az naná hogy menet közben le is esik... ;-P

szóval mire végeztünk és sikerrel feljöttünk egy utcát-ugye mint említettem potom 1 óra alatt-, kellőképp hóemberré váltam ( még jó hogy előrelátóan dupla vastag zoknit húztam, így nem fagytam a betonhoz-azaz a hóhoz- a lábacskáimmal...), azuram keze viszont a hólánchoz fagyott oda...;-D .

de lényeg hogy egyben hazaértünk ( fánk is van)- plusz megdöntöttem a faválogatás rekordját! :-D ugye a zuhogó hóban nem válogatunk nagyon,bár szerintem az eladók így se nagyon szerethettek, annyit kiszedettem velük, és végül mégis máshol vettem meg(pirul)... most megyek is kiolvadni...

Ó igen ,és ha jót akartok magatoknak, a hóláncot, jégkaparót, meleg vizes palackot ne hagyjátok otthon!!! ( plusz nem árt egy kevés édesség sem, mert megfigyeltem, ha a párom vércukra lent van ,az idegei az egekben táncolnak, és annak nincs jó vége.;-D- szerencsére ez utóbbit viszonylag sikerrel elkerültem, egy kis csokival, mogyoróval, miegymással. !!! :-)))