2010. május 18., kedd | By: Sütis néne

Almás batyuk



Még van egy kevés tavalyi almánk, ami már eléggé ráncoska.
Gondoltam elkészítem batyuban (már máskor is csináltam így), mert már pitében és egyéb módokon unalmas.
Persze olyan is van hogy csak simán megsütöm belül diós cukros töltelékkel, úgy sem rossz.
A batyu receptje itt található.
 A szokásos recepttel készítettem, mert ezt nagyon szeretjük. Mostanában tej helyett már egyéb tejterméket használok, mert úgy puhább lesz a tészta. Jelen esetben tej helyett tejföl és egy kevés víz került bele.

A töltelékhez almákat hámoztam ,kisebb kockára vágtam. Feltettem kicsit főni ízlés szerinti cukorral, sok fahéjjal és kevés vajjal. Mikor megpuhult, hozzáfacsartam egy citromot, és egy kevés zsemlemorzsával sűrítettem. Ezzel töltöttem a batyukat. Nagyon finomak lettek, olyan mintha almalekvár lenne benne. :-)

1 megjegyzés:

egycsipet írta...

Jujj, ez nagyon finom lehet! Ebben a hidegben pedig külön jól esik egy kis kelt. :))