2010. május 3., hétfő | By: Sütis néne

Töltött cukkini





Május 1-én anyóséknál voltunk. És mivel neme szem húst, mindig gond neki, hogy mit főzzön, pedig tényleg nem kell nekem külön főzni, de mindegy, mondhatok amit akarok....

Készített nekem egy karfiolos "fasírtot"-finom volt, én pedig ezt készítettem ott náluk, miután megvette az alapanyagot, csak már nem volt ideje elkészíteni. na ez is finom lett! :-)))


Töltött cukkini

hozzávalók:

- 2 db cukkini,

- 1 cs. szójagranulátum

- 1 tojás

- kb. 4-5 ek. zsemlemorzsa

- valamennyi reszelt füstölt sajt

- 1 fej hagyma, 2-3 gerezd fokhagyma

- kis csokor zöldségzöld

- tejföl

Félbevágtam a cukkinit, kiszedtem a belsejét. A belsejéhez hozzátettem, a tojást, zsemlemorzsát,előzőleg beáztatott szóját(langyos fűszeres vízbe), reszelt sajtot,dinsztelt hagymákat, aprított zöldségzöldet, fűszereztem: só, bors, szerecsendió.
A cukkinibe töltöttem a masszát, tettem rá tejfölt, és reszelt füstölt sajtot.
Sütőben sült kb. 170 fokon 20-30- percig.