2010. augusztus 14., szombat | By: Sütis néne

Krémes




Az az igazság, már régen sütöttem. Ezért nem is igen volt mit posztolnom. Főként csak fagyiztunk ebben a melegben, és bevallom boltit, mert fagyikészítéshez sem volt hangulatom.

De! Nemrég megláttam Wise Ladynél a krémest - itt: Krémes recept - és gondoltam kipróbálom.
Igaz nekem nem lett olyan szép magas, mint az övé, mert a tepsim mérete nagyobb volt a kelleténél, de ez van. Plusz sajna nem is levehető szélű, így elég nehéz volt kibányásznom a tepsiből, de azért csak sikerült! :-)

Jelentem finom lett, de szerintem legközelebb megpróbálom az én verziómmal,a francia krémes krémjével (csak ugye hab nélkül), mert abban nincs zselatin. Én valahogy mindig kiérzem az ízét....
Viszont a lapok sütésére jó ötlet volt a rács ráhelyezése, így tényleg nem emelkedett az egekig! :-)))Köszönöm az ötletet!

Azt hiszem most bekapok egy darabot belőle, aztán megyek tornázni. Nem tudom mi jött rám, most kedvem lett mozogni (tán a hátfájásom vett rá).
Igaz ma már egyszer tornáztam (callanetics-et). Na mondanom sem kell már a bemelegítő gyakorlatoknál keresztbe álltak a szemeim (mert ugye a super call.-el kezdtem, miért is ne?!), és ez a végéig csak fokozódott.........remélem nem marad látható nyoma a bandzsításomnak ;-DDD.
De félretéve a viccet, utána éreztem az izmaim, mármint azt , hogy vannak.....

Arról már nem is szólok, hogy a DVD-n nem korombeliek tornáztak, jó 15-el többek, vagy még több....de ahogy azok szétrakták a lábaikat!!!!!és még közé is feküdtek!na nem úgy én.......ültem a földön, lábaim nagy terpeszben( ami kb a fele volt az övükének...)és
előredőltem.......volna.......ők simán letették a karjuk-fejük a lábuk közé. én meg, mint egy vénasszony, jóformán csak a nyakam nyújtogattam a föld felé.;-D) na szóval van mit edzeni magamon, legyen elég ennyi.....hát lehet a sütit ki is hagyom, és megnézek egy Pilates edzést helyette. Tán ott nem fogok bandzsulni, bár gyanítom, hogy igen.:-)))

1 megjegyzés:

Bianka írta...

Igazán szépséges