2010. október 24., vasárnap | By: Sütis néne

Kifőztük-sütöttük... :-)



Sajnos kissé megkéstem ezzel a poszttal, a technika közbeszólt....de jobb későn, mint soha....

Egyébként nagyon sok szép bejegyzés született már eddig is, ebben a témakörben
(gondolom már mindenki sejti miről van szó.... ha mégsem, úgy elárulom: a 115 gasztroblogger által készített karácsonyi külön kiadványról mesélek én is, melynek letöltésével a rászoruló családokat támogatjuk... ez pedig úgy tud megvalósulni, hogy egy előre nem meghatározott összeget befizettek, és akkor válik letölthetővé a szám. )

Részletek itt:Karácsonyi kifőztük

 Az előbbiek okán én már nem is szándékozom túl sokat írni, helyette nézzétek meg ezt a kis bejátszást(zene is van hozzá), amit Nektek készítettem! :-) (és amire ráment egy napom...és persze nem is lett tökéletes, mivel most csináltam ilyet először....de szeretettel készült, ezért "talán megér egy misét"-de legalábbis egy pillantást rá... :-)

4 megjegyzés:

sedith írta...

GYÖNYÖRŰ VOLT!!!

Süti Bazár írta...

Gyönyörűséges és szívet melengető. Köszönjük szépen! :))

Kata írta...

Nagyon szépek a képek, és a zeneválasztás is nagyon tetszik!

Sütis néne írta...

Én köszönöm Nektek a dícséretet!:-)
Remélem eléri a célját és minél többen töltögetik le a kiadványt! :-)