2011. január 29., szombat | By: Sütis néne

Gyümölcsleves


Szeretem, bár ritkán készítem.  A lányom is szereti, mint kiderült. De ő persze csak a levét....no nem baj, én megettem a gyümölcsöket helyette is! :-)

Előnye ennek a levesnek, hogy tényleg nagyon hamar készen van.
Az az igazság, hogy én hajlamos vagyok úgy sütni - főzni, hogy nem méricskélek. Ez most is így volt, így csak nagyjából írom le mi került bele.


Gyümölcsleves

Hozzávalók:

- gyümölcsök( nálam cseresznye, meggy  és alma)
-  méz
- 1 db fahéj, 5 db szegfűszeg
- 1 ek. liszt
- kb 1 dl tejföl

A gyümölcsöket feltettem főni, a levükkel együtt ( plusz vízzel) , és a fűszerekkel.
Miután megpuhultak (elég hamar), elkészítettem a habarást, majd szűrő segítségével a levesbe kevertem, hogy ne maradjanak benne csomók. Főztem még egy rövid ideig, majd miután lezártam, mézzel édesítettem.
Gyors és finom.

2 megjegyzés:

Liza írta...

Nagyon guszta! Legtöbbször így készítem én is a gyümölcslevest és dettó az én lányom is csak a levét szereti.:))

Sütis néne írta...

Köszönöm!
Ezek szerint nem csak az én lányomnak vannak egyedi igényei... ;-D