2011. január 26., szerda | By: Sütis néne

Joghurtos muffin, baracklekvárral


Mi történik, ha éhesen hazaérek, és a férjem megette az utolsó sütit is ( ami lúdláb volt)? mérges leszek...aztán nekiállok a második műszaknak, vagyis : mosogatás, holnapra ebéd készítés, egy kis netezés, aztán még lemostam az autót- végre szép tiszta lett (remélem holnap esni fog.........., vagy havazni......), aztán a lánnyal feladatokat oldottunk meg (nagyon szereti ezeket a játékos gyakorlatokat, mint labirintusból kijutás, számolásos dolgok, különbségek keresése stb......) aztán vacsora, esti mesélés, stb....... plusz 2 dolog között még nekiálltam ennek a sütinek is, pontosan fél 8-kor :-DDD egyet nemrég meg is kóstoltam, muszáj volt, hogy tudjam tényleg jó lett, és jelentem az lett... :-)))

Ó, igen és még gyorsan beírtam a receptet Nektek is, hátha valaki kedvet kap hozzá, aztán megyek a "kardomba dőlök", vagyis az ágyamba.........


Joghurtos muffin, baracklekvárral

Hozzávalók:


- 2 tojás

- 0,8 dl olaj

- 150 ml joghurt (vagy tejföl)

- 100 ml tej

- vaníliakivonat

- 25 dkg liszt

- 10 dkg cukor

- 2 tk sütőpor

- kevés sütésálló baracklekvár

Nagyon egyszerűen elkészíthető. Veszünk 2 edényt, egyikbe nedves, másikba a száraz hozzávalókat kikeverjük, majd a kettőt összevegyítjük. Formákba töltjük, közepükbe egy kis darab lekvárt állítunk( nem baj ha a teteje kilóg, sütés közben a tészta befedi) Muffinsütő tepsiben 30 perc alatt 160 fokon megsül. Nagyon finom, puha a tésztája és tényleg hamar kész (plusz sok mosogatnivaló sem lesz, csak 2 edény, meg a fakanalak.) :-)