2011. december 22., csütörtök | By: Sütis néne

Beszámoló így ünnepek előtt...


Azt hiszem, karácsonyig már nem teszek fel több képet, lévén hogy nincs időm fotózni.
Jól elfáradtam ma is, most ültem le először (leszámítva az ebédet), de mindjárt megyek is tovább....
Összesítve a dolgokat:

Tegnap és ma elkészültem a sütikkel, amik:
- kinder bueno torta-ez lesz szentestére(habár nem lett valami magas, de remélem finomra sikerült, és ha lesz időm díszítem is, ha nem, nem...)
- lett egy tepsi:  kávés piskótán tejszínhabos kávékrémes süti
- egy tepsi kókuszos krémes
- kosárkák(amibe finom csokikrém került)
- 2 db torta anyumnak, és mamámnak(előbbinek mogyorós, utóbbinak csokis-ami diabetikus)
- aztán van ugye fahájas csillag
- őszibarack süti
- mézeskalács

hú, most jut eszembe, még habkarika is készült, és még se ez, se a szaloncukor nincs megkötözve...ÁÁÁÁÁ!!!...... na majd meglesz ez is valamikor....

Aztán készült még fűszeres almalé-gyerek szerint savanyú, de majd megiszom én, aztán még sport szelet likőr- ez mindkettőnknek ízlik :-)

Ezentúl, folyamatosan mosogatok, géppel és kézzel is-edény berak, kiszed, eltesz, szekrények lemos, súrol... most érzem jól kiszáradt a kezem is...
aztán sikerült még mindenhol felsöpörni, porszívózni, felmosni. plusz élvezetnek a lányom összes játékát kirámoltam a szekrényből, miután elegem lett a rendetlenségből...ezután jött a kiabálás, hogy most aztán tessék szétválogatni, vagy megy minden a kukába....gondolhatjátok, még az összes puzzle is össze-vissza volt keverve, meg az a halom kinder játék...(volt amiket még tőlem örökölt, szóval nem kevés db-ról van szó).... a vége az lett, hogy én is raktam, ő is, ami cirka 1 órámba került......viszont most rend van, nagyjából...bár most álltunk neki a másik szekrénynek, ahol könyvek, színezők, feladatos füzetek , és halom papír van bezsúfolva... ;-P

Ó, és ilyenkor örülök, hogy kint hideg van, így a sütik egy része az erkélyen ücsörög, mivel a hűtőbe nem fér...

plusz "hab volt a  tortán", mikor a tejfölös, fokhagymás uborka ráborult az egyik tortára, mikor át akartam pakolni...na nem részletezem....majdnem bőgtem mérgemben, de probléma megoldva, elhárítva...(és egyből az este után tettem fedőt az uborkára...habár eső után köpönyeg, de ami egyszer kiborult....)

nos, azt hiszem tömören ennyi. az ételek előkészítése, átgondolása már holnapra marad, habár a franciasalátát már ma megcsináltam-finom lett, de ez is úgy az igazi, ha áll egy kicsit..:-) plusz még egy kis házimunka is vár majd rám, ha esetleg unatkoznék pl. le szeretném portalanítani, mosni a virágaim, rájuk fér, meg a szekrényeket is...stb...majd meglátjuk mire jut időm.
úgyhogy képzeletbeli gatyám felkötöm holnapra is, most pedig megyek könyveket rámolni.