2011. december 7., szerda | By: Sütis néne

Csokis habcsók


Még a hétvégén készültek ezek a kis finomságok a habkarikák mellett. Nem lettek túl nagyok, a kép kissé csalóka. Önmagában is finomak, de sütemény díszítésére is tökéletesek.
Egyébként ugyanúgy készülnek mint a karikák, csak más formában, és csokival ötvözve.

Először is vettem valamennyi tojásfehérjét, kb. háromszor annyi porcukrot. Felvertem a fehérjét, majd kb félidőben elkezdtem hozzákanalazni a porcukrot, és tettem hozzá kb 1 tk citromlevet is.
Ezután vízgőz felett vertem tovább, majd habzsákba rétegeztem , melyre időközönként egy kevés olvasztott fahéjjal kevert étcsokit folyattam. Ezután formára nyomtam és kb 70 fokon, 1 órát szárítottam.
Ennyi.

Ó, és gyertek játszani, vasárnapig még van időtök jelentkezni !!!/ részletek az előző bejegyzésben! :-) 

6 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon guszták ezek a habcsókok! Nagyon finom lehet a csokival!
Egyszer már próbálkoztam vele, de valamit elrontottam, mert nem sikerült!

martinelli írta...

Kérnék én is.

Kati írta...

Csodaszépek lettek:)

Sütis néne írta...

köszönöm! :-)
Éva!szerintem próbáld meg újra, nem nehéz. :-)

Anni írta...

Küldeném a képet a játékre, de ben tudom hova. Nekem a levelezős kép nem nyílik meg. Üdv Anni

Sütis néne írta...

Anni!
Ide küld: sutis_nene@freemail.hu