2012. március 24., szombat | By: Sütis néne

Minni egeres torta




Kívül egeres, belül csokis torta.:-)
Ezzel a tortával kissé megjártam, pontosabban a krémjével. A szokásos csokikrémet tettem bele, de valamiért kissé hígabb lett, mint egyébként szokott lenni. Mérges is voltam miatta, de már benne volt a tortában, az idő is szorított, így tehát úgy maradt. Bízom benne, hogy azért ehető volt....
Egyébként ilyen figurát most készítettem először. A fejét egy fogpiszkálóval rögzítettem a testéhez, biztos, ami biztos alapon. A ruháját írókával díszítettem, ezt nyomtam a feje és a nyaka közé is, hogy jobban tartson. Magát a tortát jobban is ki lehetett volna díszíteni, de már nem volt hozzá erőm....

3 megjegyzés:

marisz57 írta...

Nagyon ügyes vagy ám a figura készítésben! Helyes lett a torta.

Gabriella írta...

Aranyos a torta! Csokis??! Kár, hogy nem kóstolhatom meg... :)

Sütis néne írta...

Köszönöm mindkettőtöknek! :-)