2012. október 10., szerda | By: Sütis néne

Rossz hírek innen-onnan, családon kívül és belül



Sajnálattal olvasom, hogy holnap este megszűnik a  Miner.hu. :-( Gondolom nem kell őket bemutatni, mindenki ismeri, mivel egy nagyon jó gyűjtőoldal .
Már terveztem, hogy írok arról, én hol szoktam nézelődni, és most ezen szomorú alkalomból gyorsan meg is említem őket pár szóban.
Nos, ez az az oldal, amit minden nap meg szoktam kukkantani, méghozzá 3 fő részét, a gasztro vonalat, a könyves il. a kreatív oldalt. Nem is tudom, ha nem lesznek, hogyan fogok új dolgokra bukkani.... sok blogot rajtuk keresztül találtam meg, ill.nagyon jó szolgáltatot tett, mikor a könyveknél nézelődtem, és ha valamelyik felkeltette a figyelrmem, csak rákatt, és máris olvashattam róla, ill. ha megtetszett a blog, még tovább böngészhettem.
Nem is tudom létezik-e könyves, ill. kreatív gyűjtőoldal, mindenesetre bízom benne, hogy ha a miner tényleg megszűnik, lesz ahol összegyűjtik ezen blogokat, mert ha nem nagyon szomorú leszek...

Szerencsére gasztro gyűjtőoldal van még jópár, én ezeket szoktam használni: Gasztro blogok (újabban ez a másik kedvenc, mert jól frissül, és sokunk blogja fent van). A másik: Gasztroblogok.hu (ez sem rossz, bár ez valamiért lasabban frissül, időnként elakad és mintha kevesebb blog  bejegyzése jelenne meg rajta).
Szóval gasztro gyűjtőoldalban nincs hiány, de a többivel mi lesz?! nem tudhatom...

És ha már így szomorkodom, érdemes elmélyednem a rossz hangulat mocsarában:
mégpedig mivel beteg vagyok, (nemsokára megyek a dokinénihez). Igazából vasárnap óta szenvedek, de azért elmentem dolgozni, majd elmúlik felkiáltással.. hát nem....rosszabb lett... de azért nem kell megijedni, megmaradok, csak épp nyelni tudok nehezen, fáj a mellkasom, köhögök, fáj a légzés és fújom az orrom. a fejfájásról nem is szólva...ráadásul a lányzóm is egyre náthásabb...
és hogy ez ne legyen elég a húgomékon végigsöpört a hányás-hasmenés vírus, épp ezen időben .
és hab a tortán: tegnap műtötték anyukánkat (ami ugye szintén egy elég stresszes helyzet), és hát nem így terveztük, hogy be se mehetünk hozzá, és nem nagyon tudunk segíteni neki...habár szerencsére a műtéten túl van, de azért ez akkor is dühítő, hogy pont most jártunk így, mind a ketten..
ráadásul a mamám cukorja is rendetlenkedik, mivel, kijelentették, ha nem lesznek jók az eredményei (inzulinos-többször böki magát), megvonják tőle az inzulinra járó támogatást. namármost milyen dolog ez kérem, hogy egy kisnyugdíjas öreg embernek kell saját magán kisérleteznie az inzulin egységek-és étkezés összefüggésében, hogy jók legyenek az eredményei. az úgy látszik nem számít, hogy emiatt ingadozik a cukra, és mivel most anyukám sincs otthon, nincs aki ráfigyeljen, ha esetleg öntudatlanná válna, a cukor leesése miat( amire már többször volt példa)

szóval erről ennyit. azt hiszem kellőképp sikerült elmélyednem a rossz dolgok tekintetében....remélem, ti, akik most olvastok, nem jártok hasonló cipőben....


5 megjegyzés:

Kati írta...

Sajnálom, hogy ilyen nehéz helyzetben vagytok. Kitartást a kilábaláshoz:)

Hobóc írta...

Cukorbetegség ügyben szintén érintett vagyok. Azért ez az inzulinos dolog nem egészen így van, a korszerűbb inzulin támogatottságát akarják levenni 50%-ra ilyen esetekben, és csak a régebbi típusút akarják továbbra is teljes támogatással adni... De a súlyos - külső segítséget igénylő - hipoglikémiás rosszullét "felmentést" ad ez alól. (Elnézést, ha tudtad, és csak az egyszerűség kedvéért írtad így!) De az egész rendelet rémesen undormány... Viszont az egyik ismerősöm azt mondta, hogy a TASZ ingyenes jogsegélyt nyújt azoknak a cukorbetegeknek, akiket ez a szabályozás hátrányosan érint. Nem tudok semmi közelebbit, nem néztem utána a dolognak, de gondoltam, hátha tudjátok használni az információt. Minden téren jobbulást!

Csilla írta...

Mihamarabbi jobbulást, gyógyulást és sok erőt kívánok Neked és a családodnak!

Nea írta...

Mielőbbi gyógyulás kívánok az egész családnak!

Sütis néne írta...

Köszönöm Mindenkinek!