2013. március 26., kedd | By: Sütis néne

Hamarosan...




Azok, akik rendszeresen látogatják virtuális sütödémet, tudják, hogy recepteken kívül időnként mással is kedveskedem olvasóimnak.
Gaura Ágnes írónő  Borbíró Borbála-sorozatának mindkét eddig megjelent kötetét, a Vámpírok múzsáját és az Átkozott balszerencsét ajánlottam figyelmetekbe (emlékeztetőül: itt és itt ).
A regények főhősnője Bori, kedvenc stresszoldó itala pedig a málnapálinka. Én ugyan nem vagyok nagy pálinka-rajongó, és korábban még nem volt szerencsém a málnaverzióhoz, a Vámpírok múzsája engem is megihletett, és négy olyan különböző desszertet is alkottam, melynek egyik fő összetevője a málnapálinka.
A Bori-sorozat inspirálta finomságok a Gaura Ágnessel meghirdetésre kerülő nyereményjáték ideje alatt fognak egyenként kikerülni a Facebook oldalamra  és a blogomra.