2013. március 26., kedd | By: Sütis néne

Húsvét....?!



A Fb.-on láttam meg ezt a képet, annyira jópofa. :-D És sajnos igaz is. Reggel fél óráig lapátoltam a havat, és így hogy egész nap esik, holnap folyt. köv..
A lányom örömmel újságolta, hogy milyen jó mélyre süppedtek a hóban , mikor kimentek az udvarra. Ő még nem unja, de szerintem rajta és a többi kigyereken kívül mindenki.;-)
Jah és hogy húsvéti hangulat... no comment.... akinek van, az küldhet felém is egy adaggal, de jó naggyal.. Szerintem idén ki se teszem a húsvéti díszítést, minek?!
Ráadásul mindig olyan faágakra szoktam felaggatni a tojásokat, amit a férjem szokott kint lemetszeni, és a vázában szépen kis is szoktak rügyezni. Nos, a metszés idén kissé csúszik(mint ahogy az ültetés is), és az  a pár ág, amit eddig levágott, ott szunnyad a hó alatt...már csak azt nem tudom, hogy fog a lányzó csokitojást gyűjteni a kertben...hólapáttal esetleg... vagy ahogy az időjárást nézem, esernyő alatt, gumicsizmában.. hm...