2007. október 3., szerda | By: Sütis néne

Brassói-ahogy én készítem....




Igen, ahogy én készítem...mert többféleképp is láttam-hallottam már, és már én is kísérleteztem vele jó párszor, hogy hogy lenne a jobb... jelentem - azt hiszem-megtaláltam!


Brassói aprópecsenye

Hozzávalók:

- 1 kg krumpli

- fél kg disznó comb

- majoránna

- só, bors, pirospaprika

- olaj


A krumplit meghámozom, kis kockákra szeletelem.

Egy tepsit kiolajozok,kevés vizet is teszek hozzá, majd mehet bele a krumpli.

Sózom, majoránnát hintek rá, lefedem alufóliával és 165 fokon sütöm kb. 20 percig, majd fólia nélkül még 10 percet.

Eközben elkészítem a húst: amit szintén kockákra vágok, kis olajon megpirítom, majd felöntöm egy kevés vízzel-hogy ellepje.

Sózom, borsozom, majorannázom, és fedő alatt puhára főzöm.

Ha elkészült a krumpli és a hús, csak egyszerűen összeöntöm, kevés pirospaprikát hintek rá, majd óvatosan összeforgatom.