2007. október 9., kedd | By: Sütis néne

Rakott rizs, vagy valami hasonló...


Rakott rizs


Ez egy pofonegyszerű étel, de én nagyon szeretem, mert gyorsan megvan, laktató-mellesleg nem is hízlal :-), és főként mert finom.....-no és persze húsmentes, hisz nekem készült....
Egyébként ha valaki akarja nyugodtan fel lehet még turbózni, bármilyen zöldséggel, egyébbel....

Most kivételesen nem írok konkrét recit hozzá, csak az elkészítését, mert tényleg egyszerű....


Először is veszek egy adag főtt rizst, rákarikázok 1 megmosott paradicsomot, sózom, pizza fűszerrel meghintem-ez elengedhetetlen!
Ezután ráreszelek egy marék trappista sajtot, vékonyan rászelek egy kevés vöröshagymát, és beteszem a mikróba 3-4 percre.
Ezalatt a paradicsom kissé szaftossá válik, a sajt természetesen megolvad, a hagyma pedig átpárolódik.
Megvárom míg kicsit hűl, és hamm.... :-)


Természetesen ezt nagy adaggal, sütőben is el lehet készíteni, de én most csak egy tányérra valót készítettem, melynek már híre-hamva sincs, bent csücsül a pocakomban... :-)