2008. június 23., hétfő | By: Sütis néne

Jelentkezem....




Jelentem, megvagyok, sütök-főzök is, csak időm nincs se fotózni, se írni...
Hja, a munkás nő élete, pláne, ha ugye itt a nyár, kinn is sok a munka, meg benn is...

Azért persze készítettem én is mindenfélét: pl. bodzaszörpöt, melyből már az utolsó üveggel fogy, (sosem tart ki sokáig, pláne hogy lánykám is rácuppant ;-D)
aztán készült még eperlekvár is, nem sok, de télre pont jó lesz...
ill. most készül a meggyszörp (nagyon szeretem, főleg ilyenkor kánikulában, és a tavalyiból már csak egy fél üveggel van, tehát ideje "bespájzolni" :-)

nemsoká pedig meglesz húgom 3. gyerkőce is, már csak napok, max. 1-2 hét kérdése!:-)
erre az alkalomra feltétlenül készítek majd valamit, bár még pontosan nem tudom mi lesz az, de valami szép és finom süti, az tuti! :-D
ezt természetesen meg is fogom mutatni,(naná!!!) tehát reszkessetek kedves olvasók! :-))))
visszaszámlálás indul.....hamarosan jövök.........

2 megjegyzés:

kike írta...

Szióka,Nővérkém!Látom azért mindig gondolsz rám is :-))
Kiváncsi vagyok a Babavárós sütidre :-)
Egy biztos:Bármilyen is legyen,azu tuti hogy finom lessz:-)

Sütis néne írta...

nahát, téged is látni errefelé, hugi?!;-)
amúgy a sütire én is kíváncsi vagyok, mert ötletem egyenlőre nincs, de még van időm, ugye?!;-D

(egyébként, csak hogy mondjam, épp jéghideg dinnyét eszem ebben a nagy melegben........ fini ám, kérsz?:-DDD )