2008. július 27., vasárnap | By: Sütis néne

Köles, zöldségekkel





Mostanában tényleg kevés időm van blogolni, mivel egyre többet dolgozom....
Persze azért sütök-főzök is, csak ritkán jut időm ide feltenni. :-(

Ez az étel viszont a mai ebédre készült, és tényleg jól sikerült, plusz hamar készen van.
Nem mellékesen pedig a lányomnak is ízlett, ami nagy szó (mert egyébként nagy húsevő ő is, mint az apja:-P, pedig enélkül is lehet finomakat enni -lásd én- így is jól érzem magam ;-D )

/itt megjegyzem, nemrég egy teljeskörű kivizsgáláson voltam, vérkép, egyebek, és tökéletesek lettek az eredményeim -így cáfolom ismét azt a tévhitet, hogy ha valaki vegetáriánus, akkor ilyen-olyan hiánybetegségei lennének...mert ez bizony nem igaz! sőt! :-) /

Áááá, megint elkalandoztam....
Szóval az ebéd:

Köles, zöldségekkel

Elkészítem a kölest:
- így

majd kis lábasban paradicsomot, paprikát, fokhagymát, borsót, sárgarépát (egyebet...) teszek (feldarabolva persze) pici vizet alá, sózom és összefőzöm, de csak annyira hogy kissé megpuhuljanak, ne főzzük cafatokra;-)
ó, igen , a végén még kígyóuborkát is tettem hozzá szintén aprítva. ezt is kissé megpároltam.
emellett ment még bele snidling, petrezselyemzöld, és bazsalikom. ( szintén a vége felé, aprítva).

Ha kész, csak teszek belőle a kölesre és már ehetjük is!

Finom lett, jó étvágyat hozzá!