2009. február 1., vasárnap | By: Sütis néne

Függőségeim....

Valitól kaptam a körkérdést, mik a függőségeim.


Nos rövid leszek és velős, mert amit én függőségnek gondolok, olyanom kevés van. (nem dohányzom, nem iszom, nem kávézom, és ugye húst sem eszek...)

Azért megpróbálom összeszedni:


1. a sütés- egyértelmű. ha huzamosabb ideig nem süthetek (ezalatt mindenféle értendő, akár sós, vagy édes, kelt vagy kevert tészta), már rosszul érzem magam, és csak azon jár az agyam, mikor és mit készítsek...;-)


2. talán az olvasást is ide sorolnám, mert nagyon szeretem, és nem szívesen mondanék le róla


3. időnként elkap a hév, és alkotnom kell (legyen az "dökupázsos" kép, vagy goblen készítése), aztán persze, van mikor hónapokig egyikhez sem nyúlok, de hiányozna ha nem lenne ilyesmi alkotó munkám

ennyi...hiába erőltetem az agyam, nem jut szembe más........nézzétek el nekem;-P