2009. június 3., szerda | By: Sütis néne

Az eperfagyi, eperfagyi, hűűűűű de finom....


És ismét egy gyors poszt....
És még mindig eper.....

És miért kell nekem minden gyereknyavaját elkapnom(igaz én kaptam el utoljára, de akkor is...kezdte gyerek, apa, aztán én...)???!!!
-úgy tűnhet ez a kérdés nem illik ide...pedig debizony hogy!!! ugyanis emiatt készítettem fagyit, hátha jót tesz gyulladt manduláinknak, torkunknak, plusz ez nem fáj annyira, mikor lecsúszik!(és erőm sem volt máshoz...) ;-D

Eperfagyi


Összekevertem 2 tojás sárgáját, 150 ml tejjel és ugyanennyi tejszínnel, kevés cukorral. Kis lángon sűrűre főztem. (nyersen kizárt dolog, hogy megenném. mármint fagyiban a nyers tojást...fúj...node itt nem erről van szó!
Ezután beleturmixoltam kb 2 marék epret, és hozzákevertem 2 dl felvert tejszínhabot.
Műanyag edényben fagyóba ment. Többször átkevertem.

Igazából jó lenne egy fagyigép, mert így keveréses módszerrel nekem nem tökéletes, de hát választanom kellett....könyvet veszek, vagy fagyigépet...és az előbbi nyert...majd valamikor utóbbi is lesz talán.. addig is míg olvasok, tán észre sem veszem, hogy nem tökéletes a fagyim(azaz kicsit kristályos)...;-)))
(mondjuk a lányzó így is kinyalta utána a tányért... ő fagyi-"fan"-már ha van ilyen szó... ha nincs, hát nyelvújító is vagyok...ugye-ugye,mit hoz ki az ember lányából egy kis fagyi?!) :-D