2009. június 4., csütörtök | By: Sütis néne

Csokoládés pavlova (és naná hogy eperrel (is) ;-D )




És elkészült a csokoládés pavlova is...

A recept szinte ugyanaz, mint itt , csak került még bele 3 evőkanál átszitált kakaópor, meg egy teáskanál fahéj is.
Elvileg lehetne bele csokidarabokat is tenni, én nem raktam.

Még annyi megjegyzés, valamiért eddig ez a pavlovám emelkedett meg a legjobban, minden irányban, de hogy mitől? passz. Szóval tessék vigyázni nehogy lemásszon a tepsiről! ;-D

(ó és igen, a lányzó ezt is igen szereti! falatozáskor akkorára tátja a száját, majd bekap engem is! :-), ami ritkaság, mert egyébként nem rajong nagyon a sütikért, pár fajtát kivéve.. lesz majd "meglepi", ha apa hazaér és a fele süti úgy eltűnt , hogy ő nem is evett belőle!:-D nem fog ugrálni örömében, az tuti...hi-hi

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon guszta:). Benéznél hozzám légyszíves?

Méhn Niki írta...

Hmmm, baromira gusztán néz kii!! :) Én is dühöngenék, ha befalnák előlem... ;)

Névtelen írta...

Azon gondolkodtam milyen lenne a tetején mascarponekrémmel. Összeillik a 2?

Sütis néne írta...

Biztos jó lenne úgyis, csak kicsit én azért lazítanám tejszínnel. de ízlés kérdése. :-)

Névtelen írta...

Gázsütőben mennyivel kell tovább sütni?

Sütis néne írta...

Nem tudok pontos adatot mondani, de szerintem nem kell tovább sütni abban sem. Én anno a gázsütőben is ugyanannyi ideig szoktam sütni a tésztákat is, mint a villanyosban.