2010. október 2., szombat | By: Sütis néne

Tömény csoki...



Biztos ismeritek a mondást, hogy a baj nem jár egyedül.... Tanúsíthatom. A lányom bárányhimlős lett, mikor is szólt a férjem az oviból, hogy hogyan van rendelés az orvosnál. Én épp főztem és siettem nehogy elégjen az étel az olajban, és naná megbotlottam, elestem, bokám kifordult. Szerencsére nem tört el, csak megrándult, de talán nem kell ecsetelnem, mennyire tud fájni...De azért az ennivaló nem égett el( Hurrá!...;-P)mert 4 kézláb hason elcsúsztam a gázig, és lezártam. Csakhát fél lábon ugrálva egy beteg gyerek körül........no mindegy... Azért már jobban vagyok, lányom meg pöttyösödik.És ugye ha minden összejön, mit tehetek? sütök. :-)

Most látom, hogy explorerrel tényleg ilyen hatalmasak a betűk? Mert én operát használok, de ott normál méretűek.Nálatok?

Csokitorta

Hozzávalók:

- 4 tojás

- 20 dkg étcsoki

- 20 dkg vaj

- só, fahéj (őrölt)

- 7 dkg liszt

- 20 dkg cukor

Az étcsokit a vajjal felolvasztom. A cukrot kikeverem a tojásokkal, sóval, fahéjjal. A kettőt összekeverem, és 170 fokon 25 percig sütöm, 21 cm-es formában. Kissé várok hogy kihűljön, majd tányérra fordítom. Nagyon egyszerű és gyorsan kész van.
A süti a végére kissé krémes marad belül, nem szabad túlsütni! Ez így finom!

3 megjegyzés:

do írta...

Szia! Én explorert használok és rendben van a betűméret. Köszi a receptet, és gyors gyógyulást Nektek!

Ami írta...

Na beájulok! Ez nagggyon dúrva, imádom! :)

Zsiri írta...

csoki csokival, csak jó lehet :)