2011. október 16., vasárnap | By: Sütis néne

A Télapó és a Jézuska esete..

A lányom (6 és fél éves), ma délután odajött hozzám, és megkérdezte:
-  Anya, a Jézuska karácsonykor jön?
Hirtelen nem tudtam mit mondani, gondolkoztam erősen, mert nálunk a télapó hozza az ajándékokat. Épp amiatt, hogy ne legyen olyan nagy kavar, hisz a tv-ben, mesékben mindenhol ezt látja, nem a "Jézuskát".
De mivel várta a választ, gyorsan kiböktem:
( és épp kezdtem volna  valamiféle magyarázatba, de nem értem a végére, naná hogy nem!)....:
- Igen, van akihez ő megy...(hisz a a barátainál, ugye nem mindenhol a télapó a "fő bűnös" ajándék terén)
Erre a lányom:
- Hurrá!!! Akkor két ajándékot is kapok, egyet a Télapótól, egyet a Jézuskától........
Na, "erre varrjak gombot"... pedig már így is  "fogom a fejem," mivel szüntelenül arról mesél, miket szeretne kapni, meg persze bőszen le is rajzolja, mivel írni még nem tud....csak  a biztonság kedvéért persze, hogy a télapó is tudja...

Hasonló téma:

Mindenképp olyan kis egyszarvú Filly pónit szeretne ajándékba (mivel nagy póni rajongó, de ezekből is csak a kisebbek a nyerők)), amit a Minimaxon reklámoznak. Na mármost, ehhez tudni kell , hogy ez az újabb széria, még nem jelent megy itthon, csak külföldön (közben profi lettem a témából, pedig 2 hete még azt se tudtam mi fán terem ez a fajta póni).
Na , ekkor elkezdtem magyarázni:
- Valószínű nem tud ilyet hozni a Télapó, mert itt Magyarországon még nem készítenek ilyen játékot.
Erre ő:
- Akkor hozzon már országból, hisz a Télapó arra is jár!
Na, erről ennyit...