2011. december 17., szombat | By: Sütis néne

Egyszarvú torta




Még egy torta. :-) Ez ugyanakkor készült mint a bonbonos doboz, csak most lett időm feltenni.
Belül feketeerdő töltelékes volt. A képen nem látszik, de jó magasra sikeredett. Most is használtam vaníliakrémet, csakúgy mint ezelőtt ( a tejszínhab, és rumosmeggy töltelék mellett). Sőt kívülről is ezzel kentem le, így a tejszínhab nem ütött át a fondanton)
Kívül az egyszarvút fondantból vágtam ki, majd ételfestékel megfestettem. A sörényét krumplinyomóval készítettem.(persze nem krumpliból, fondant az is :-D )
Gondolom, az egyértelmű, hogy egy kislányé lett...

4 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon guszta! Finom lehet nagyon a tejszín, rumosmegy töltelékkel!

Petra írta...

Nagyon szép lett! :)

marisz57 írta...

Nekem tetszik, biztos a kislánynak is!

Sütis néne írta...

Köszönöm! remélem tetszett és ízlett is az ünnepeltnek! :-)