2012. január 14., szombat | By: Sütis néne

Karácsonyi husik





Nos, miután a sütiket már mutattam, itt van egy kis ízelítő az ételekből is, amit karácsonyra készítettem.
Az első képen, van egy pár szelet gesztenyés bacon roll, aztán halfasírt, panírozott hagymakarika, és barackos-sajtos csirkemell.

A második képen, oldalt, van egy pár szelet fokhagymás-paprikás sült hal, és persze a sörben párolt egész csirke(áfonyával, fűszeres vajjal, baracklekvárral lekenve)-ennek a képe nem lett valami jó, de azért ha jól megnézitek látszik a csirke formája. Ezt arra készítettem, mikor itt volt a család, mert akkor 5 éhes szájjal többet kellett jóllakatnom.

A csirkéről sütés előtt csináltam még 2 képet, olyan morbid volt, ahogy a sörösdobozon ült....szegény pipi... no mindegy szegényemet megette a család (és mint mondták, nagyon finom volt). Ezt egyébként el is hiszem nekik, mivel tényleg minden jót beletettem, sőt, jó darabig pácoltam is. Ennek ellenére nem hullattam krokodilkönnyeket, hogy én nem ettem belőle(sőt ha mondhatok ilyet, a vegetáriánus életmódóm csak még jobban önigazolást nyert, a hús előkészítése, sőt a kész csirke trancsírozása közben... ;-P (-hja , az őskorban valószínű bogyó és miegymás gyüjtögető lettem volna, és nem vadászó, halászó vadember... :-D )

Ha valaki kéri valamelyik receptjét, akkor szóljon és beírom, mert lusta vagyok mindet bepötyögni. :-)