2012. augusztus 10., péntek | By: Sütis néne

Lepénykenyér


Ez egy nagyon finom étel és jól variálható. Gyorsan kész, volt hogy egy héten 2-szer is készítettem. Majdnem ugyanaz mint a pupusas, de nekem ez jobban ízlik. Én pizzásan készítettem: paradicsomszósz, paradicsom, bazsalikom, reszelt sajt. Finom, ahogy kívül kissé megirul, nekem Olaszország jutott eszembe, mikor 12 évesen megettem ott életem első pizzáját. :-)
Limaráé a recept: itt

Hozzávalók:

50 dkg liszt
1,5 tk. só
3 ek. olaj
3 dl víz (fele lehet tej)
2 dkg élesztő

A tésztát dagasztás után 8 felé kell osztani. Egyet kerekre nyújtottam, majd kissé olajozott serpenyőbe tettem. rápakoltam a belevalókat és egy másik kerekre nyújtott tésztával befedtem, a széleit összenyomkodtam. Pár percig sütöttem mindkét felét, míg szép színt nem kapott, és jól át nem sült.