2012. augusztus 12., vasárnap | By: Sütis néne

Amikor a gasztro és a kreatív vonalam találkozik...


Sok-sok órai munka, amit itt láthattok (bele se merek gondolni, mennyi...;-D ).
(Ide kattintva, meg tudjátok nézni őket nagyban is, mivel a másik blogomban egyesével vannak fent. ott katt a képre, és már láthatók közelebbről is. )
Gyakorlatilag egy evőeszköz szettet készítettem újraálmodva, evőkanáltól a kiskanálig. Próbáltam csoportosítani a rajtuk lévő ételeket, alapanyagokat. A lányomtól meg is kérdeztem fel tudja-e sorolni, hogy miket lát rajtuk, ill. hogy milyen csoportba tartoznak. Ment neki, természetesen! :-)
Remélem ti is rájöttök.
Egyébként ha valaki nem tudná, süthető gyurmából készítettem mindent. Tegnap fel is raktam őket a konyhám falára, ott díszelegnek. :-)

2 megjegyzés:

Kati írta...

Nagyon szépek, s ha egy egész szett van belőlük az nagyon vagány:) Nekem is van három ilyen kiskanalam:)

Sütis néne írta...

Köszönöm! :-)
Biztos a tiédek is jópofák(kerestem őket az oldaladon, de nem találtam).