2012. augusztus 17., péntek | By: Sütis néne

Sörös palacsinta



Ha jól emlékszem, van már fent pár palacsinta recept. De az alap még nincs, amit én szoktam készíteni.
Úgyhogy most egy kis apró módosítással le is írom. A módosítás csupán annyi, hogy víz helyett sört használtam. Tehát alapesetben simán vízzel szoktam sütni. Egyébként így sörrel is nagyon jó, én éreztem a benne a sör aromáját is, a férjem nem... (mondjuk hozzá kell tenni, hogy én nem szeretem a sört, sosem iszom, de így palacsintába fogyasztható ;-D )

Sörös palacsinta

2 db tojást kikeverek  2 dl tejjel, 2 dl sörrel (máskor szénsavas ásványvízzel), 2 ek. olajjal, sóval, és 20 dkg liszttel.  csomómentes legyen!
Egy csepp olajat teszek a meleg palacsintasütő serpenyőbe, majd megsütöm. Ebből a mennyiségből kb 12-15 db palacsinta szokott lenni. (csak azért kb-re írom, mert még sosem sikerült megszámolni, olyan hamar eltűnik)
Ennyi. Én csakis lekvárral, a férjem és lányom kakaóval szereti.