2009. július 7., kedd | By: Sütis néne

Vezettem.....

Na, túléltem az első vezetés órát( jelentem, az oktató is;-D ).....elvileg ez még csak a rutin, gyakorlatilag forgalomban vezettem, elsőre......hát mit mondjak, hm........nekem senki se mondta, hogy ez ilyen nehéz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!már előremegmondhatom, izomlázam lesz a lábamban, hasamban, karomban....

mondjuk legközelebb már a rutin pályára megyünk (remélem is)...

nem megyek bele a részletekbe,elég annyi párszor ő is kormányzott velem, és párszor helyettem lépegetett a pedálokra...:-P

állítólag nem volt vészes( oktató szerint), csak kissé nagyon rángatom a kormányt, meg a sebességváltót (ez utóbbi szerinte tipikusan női szokás:-D hát nálam volt benne része elég, ezek szerint 100 %-ban nő volnék.. :-DDD )amúgy hogyne rángatnám, mikor a végére már azt se tudtam fiú vagyok-e vagy lány, meg hogy épp hova rakjam a kezem-lábam, hát csoda, hogy a körülnézésre már nem maradt szufla bennem???!!!dehát minek is, erre tartom őt, nemde (meg hogy lefékezzen a gyalogosok előtt, nem mintha nagyon eltiportam volna őket,csak talán egy kicsinykét..)?! ;-DDD

összesítve, ennyit mondanék: jaj-jaj...:-P (és a héten még kétszer megyek, így tehát inkább haj-jaj-jaj...)

2 megjegyzés:

Cserke írta...

Meglátod, belejössz hamar, csak az elején félelmetes.
És tényleg arra van az oktató, hogy figyeljen helyetted is.
Kitartás:))

Sütis néne írta...

köszi, Cserke! rámfér a bíztatás....:-S