2013. április 7., vasárnap | By: Sütis néne

Könyvajánló - gyerekeknek ( Sarah KilBride: Zúzmara, a hópóni )


Most kivételesen egy gyerekeknek szóló könyvet ajánlok. A lányomnak vettem meg ezt a könyvet karácsonyra és úgy tervezem apránként a többi 3-at is be fogom szerezni.
A hercegnő és a varázspónik összesen 4 mesekönyvet jelent, melyekhez jár egy-egy papír pónifigura is- mely természetesen az adott történet főszereplő lovacskáját jelenti.
Az, amiért szívesen ajánlom a kislányos anyukák figyelmébe, elsősorban a mesék illusztrációja, de persze maga a történet is aranyos. Mégis a könyv kivitelezése, képi világa az ami nagyon megfogott, ritka szépek benne a rajzok (manapság nagyon sok gagyi képekkel illusztrált mesébe lehet botlani) és tényleg elvarázsol még engem is. :-D A fedőlap -itt a képen sajnos nem látszik-, de fényes, csillogó, domborzatos több helyen is, ill. a mesekönyv színei is igazán kellemesek, megnyugtatóak . Maga a történet is bájos a maga egyszerűségében, de úgy hiszem, hogy ennek a korosztálynak épp megfelelő (3-6 éveseknek ajánlják, de az én lányom 8 éves, és ő is szívesen olvassa/no meg én is ;-D/).
Az alábbi linken bele lehet nézni, de azért így szám.gépen kevésbé adja vissza a könyv igazi valóját, élőben szebb. :-)
Olvass bele itt!

2 megjegyzés:

Betti írta...

Legutóbbi könyvtárlátogatásunkkor ezt is elhoztuk. El kellett meséljem jópárszor. Én is jónak tartom. A történet is aranyos volt és a rajzok is.

Sütis néne írta...

Örülök, hogy nektek is tetszik! :-)