2011. szeptember 9., péntek | By: Sütis néne

Szösszenet...


Néha úgy érzem,  sok vagyok magamnak.......ez  pedig biztos jele annak, hogy elfáradtam...;-P

Úgy éreztem már sosem lesz vége ennek a hétnek, hosszú volt és fárasztó a melóhelyen.... közben most fejeztem be egy tortát, vagyis az estéket ezzel töltöttem, és csak nemrég lett kész...közben dolgozom az új blogomba való dolgokon is, és magán a blogon is....aztán kedvem támadt és egy felhívásra írogatok egy mesét, lassan alakul, tuti nem lennék író, de ha már elkezdtem, be is fejezem.. plusz közben a lányzónak, most hogy iskolás lett, mindig átnézem a dolgait, meg gyakorlom is vele, ami nem megy........és akkor itt a háztartás, plusz egy férj, habnak a tortán :-D (de legalább a teregetést átvállalja, ha nem is takarít, vagy mosogat és ez is valami, ugyebár...;-P ).ja és szeretnék egy kicsit olvasni is, mert azt is élvezem........de akkor mikor aludjak????!!!! :-O

Szóval élek, és ha nem is virulok, megvagyok, egyszóval sok vagyok magamnak, mint már említettem, és néha a sokból is elég tud lenni........